ΕΞYΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις


Σε ποιες περιοχές δίνει ρεύμα η EUNICE POWER;

Σε ποιες περιοχές δίνει ρεύμα η EUNICE POWER;

Η Eunice Power παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στο διασυνδεδεμένο σύστημα, σε οποιαδήποτε κατοικία κι επιχείρηση, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Ποιος καταμετρεί της καταναλώσεις των πελατών;

Ποιος καταμετρεί της καταναλώσεις των πελατών;

Αρμόδιος για την καταμέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος είναι ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Ο ΔΕΔΔΗΕ αποστέλλει στους παρόχους τα στοιχεία των μετρητικών ενδείξεων των πελατών κάθε τετράμηνο. Γι’ αυτό το λόγο, στη Eunice Power θα λαμβάνεις κάθε μήνα Λογαριασμό Κατανάλωσης «Έναντι», με βάση την εκτιμώμενη κατανάλωσή σου, για τρεις μήνες και τον τέταρτο μήνα θα λαμβάνεις «Εκκαθαριστικό Λογαριασμό», με βάση τις μετρητικές ενδείξεις που αποστέλλει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Πότε παίρνω έκπτωση στο λογαριασμό;

Πότε παίρνω έκπτωση στο λογαριασμό;

Ο καταναλωτής δικαιούται την έκπτωση σε περίπτωση που πληρώσει εμπρόθεσμα διαδοχικούς λογαριασμούς έως την έκδοση του Εκκαθαριστικού Λογαριασμού Κατανάλωσης. Στην περίπτωση αυτή η έκπτωση θα συμψηφιστεί στην έκδοση του αμέσως επόμενου Λογαριασμού Κατανάλωσης, δηλαδή του λογαριασμού που έπεται του Εκκαθαριστικού.

Αν δεν έχω ακόμα μετρητή στο ακίνητο;

Αν δεν έχω ακόμα μετρητή στο ακίνητο;

Αρμόδιος για την τοποθέτηση μετρητή είναι ο ΔΕΔΗΕ. Μπορείς να απευθυνθείς στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΗΕ και στη συνέχεια στον πάροχο που θα επιλέξεις.

Έχω τη δυνατότητα να διακόψω το συμβόλαιό μου με τη EUNICE POWER;

Έχω τη δυνατότητα να διακόψω το συμβόλαιό μου με τη EUNICE POWER;

Ως πελάτης της Eunice Power, έχεις τη δυνατότητα οποτεδήποτε και αναίτια να καταγγείλεις τη Σύμβαση Προμήθειας, με την επιφύλαξη της παρ. 1. Του άρθρου 42 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Πώς διαχειρίζεται η εταιρεία τα παράπονα των Πελατών της;

Πώς διαχειρίζεται η εταιρεία τα παράπονα των Πελατών της;

Η Eunice Power έχει καταρτίσει και εφαρμόζει συγκεκριμένο κώδικα διαχείρισης αιτημάτων και παραπόνων, ο οποίος είναι διαθέσιμος στο ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠHΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Σε τι αφορούν οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις που εμφανίζονται στο λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος;

Σε τι αφορούν οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις που εμφανίζονται στο λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος;

Αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση του Εθνικού ηλεκτρικού συστήματος. Οι χρεώσεις αυτές επιβαρύνουν όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Δες περισσότερα εδώ.

Μπορώ να λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα;

Μπορώ να λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα;

Εάν θέλεις να λαμβάνεις εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα, θα χρειαστεί να μας κοινοποιείς τις μετρήσεις σου μέσα από την παρακάτω φόρμα

Τι χρονική διάρκεια έχουν οι συμβάσεις της Eunice Power;

Τι χρονική διάρκεια έχουν οι συμβάσεις της Eunice Power;

Η χρονική διάρκεια των συμβάσεων της Eunice Power είναι 6, 12, ή 24 μήνες, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε.

Πόσο συχνά θα λαμβάνω το λογαριασμό μου;

Πόσο συχνά θα λαμβάνω το λογαριασμό μου;

Θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου μία φορά το μήνα.

Τι είναι ο έναντι λογαριασμός και με ποιο τρόπο υπολογίζεται;

Τι είναι ο έναντι λογαριασμός και με ποιο τρόπο υπολογίζεται;

έναντι λογαριασμός υπολογίζεται με βάση την πρόβλεψη κατανάλωσης ρεύματος. Η πρόβλεψη αυτή δημιουργείται με τη βοήθεια προηγούμενων ιστορικών στοιχείων κατανάλωσης του μετρητή σου, και η αντίστοιχη χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό. 

Αλλαγή παρόχου


Είμαι σε Κοινωνικό Τιμολόγιο, με συμφέρει να αλλάξω πάροχο;

Είμαι σε Κοινωνικό Τιμολόγιο, με συμφέρει να αλλάξω πάροχο;

Αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν είσαι σε Κοινωνικό Τιμολόγιο, επικοινώνησε μαζί μας για να ενημερωθείς σχετικά.

Έχω ληξιπρόθεσμες οφειλές, μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Έχω ληξιπρόθεσμες οφειλές, μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Μπορείς να κάνεις αίτηση στη Eunice Power, εφόσον έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές που έχεις ρυθμίσει. Σε αυτή την περίπτωση, η εγγύησή σου στον προηγούμενο πάροχο δεν αποδεσμεύεται μέχρι την πλήρη αποπληρωμή της οφειλής σου.

Είμαι ενοικιαστής, μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Είμαι ενοικιαστής, μπορώ να αλλάξω πάροχο;

Η αλλαγή παρόχου μπορεί να γίνει είτε από εσένα, εφόσον η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος είναι στο όνομά σου ή κάνεις μεταφορά στο όνομά σου. Διαφορετικά, μπορείς να ζητήσεις από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου να κάνει αίτηση στη Eunice Power.

Διακοπή ρεύματος


Σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος που απευθύνεται ο πελάτης;

Σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος που απευθύνεται ο πελάτης;

Υπεύθυνος φορέας για την αποκατάσταση βλαβών είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). Επομένως, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος θα πρέπει να απευθυνθείς στο Κέντρο Βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής που ανήκει η παροχή της.

Κατά το στάδιο αλλαγής προμηθευτή υπάρχει κίνδυνος προσωρινής διακοπής του ρεύματος;

Κατά το στάδιο αλλαγής προμηθευτή υπάρχει κίνδυνος προσωρινής διακοπής του ρεύματος;

Κατά τα στάδιο μετάβασης στη Eunice Power η παροχή ρεύματος είναι εξασφαλισμένη και δεν υπάρχει απολύτως κανένας κίνδυνος διακοπής της ηλεκτρικής παροχής. Δεν πρόκειται να διακοπεί η παροχή ρεύματος στην οικεία ή την επιχείρησή σου ούτε ένα λεπτό!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Έχεις απορίες ή χρειάζεσαι βοήθεια, σχετικά με τις υπηρεσίες μας;

Γεια σου! Ρώτησε μας σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Eunice Power ή ό,τι άλλο θες!
Μπορώ να λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα;! Στη We Energy, σου παρέχουμε τη δυνατότητα να λαμβάνεις μηνιαίο εκκαθαριστικό λογαριασμό συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Που μπορώ να αναγγείλω τυχούσες βλάβες στην εγκατάστασή μου;! Μπορείς να αναγγείλεις τη βλάβη σου μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ: link ή τηλεφωνικά στο 11500.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;! Μπορείς να μας καλέσεις τηλεφωνικά στο 210 7294512, ή να μας στείλεις email στο customers@eunice-power.gr
Τι σημαίνει 100% καθαρή, πράσινη ενέργεια;! Στη We Energy παράγουμε ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές. Επιλέγοντας τη We Energy, επιλέγεις πιστοποιημένα καθαρή, πράσινη ηλεκτρική ενέργεια για το σπίτι ή την επιχείρησή σου, υποστηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής.
Πως μπορώ να αλλάξω πάροχο και να έρθω στη We;! Πολύ εύκολα, μέσα από το We-Contract! Ακολούθησε τα βήματα εδώ και ολοκλήρωσε ηλεκτρονικά την αίτησή σου.
Ποιές είναι οι τρέχουσες προσφορές σας;! Σε αυτό το link θα βρεις αναλυτικά όλες τις προσφορές στα προγράμματα που παρέχουμε.
Άλλη ερώτηση / Call me back Γράψε μας το αίτημά σου και ένας εκπρόσωπός μας θα καλέσει άμεσα.


    Ψάχνεις κάτι άλλο;